Προϊόντα
Ο πελάτης ενημερώνεται για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσα από ανάλογες λεκτικές ή άλλες ενδείξεις. Στο ηλεκτρονικό κατάστημα περιλαμβάνονται προϊόντα διαθέσιμα και προϊόντα με την ένδειξη χρωματική ή λεκτική (π.χ. «χωρίς απόθεμα»). Επίσης, οι διάφορες προσφορές προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, ισχύουν πάντοτε μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

Επιστροφές Προϊόντων με Χρέωση της Εταιρείας

Επιστροφή προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ μπορεί να πραγματοποιηθεί στις πιο κάτω περιπτώσεις:


- η παραγγελία έχει εκτελεστεί εσφαλμένα κατά είδος ή/και ποσότητα

- τα προϊόντα που έχουν αποσταλεί, έχουν υπερβεί την ημερομηνία λήξης κατά την ημερομηνία αποστολής τους

- σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία ανοιγμένη, ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος έχει αλλοιωθεί προ της ημερομηνίας λήξης του.


Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής, ή να ζητήσει την επιστροφή του εντός τριών (3) ημερών, κατόπιν συνεννόησης με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή, του προς αντικατάσταση προϊόντος, θα πρέπει να γίνεται μαζί με αντίγραφο του εγγράφου το οποίο συνόδευε το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.Οι επιστροφές γίνονται δεκτές κατόπιν συνεννοήσεως και μόνο στην περίπτωση που τα προϊόντα είναι αχρησιμοποίητα και στην κατάσταση που παρελήφθησαν.

Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το www.glutenfreeonline.gr στο τηλέφωνο 2310463037. Σε περίπτωση που δεν απαντήσουμε στο email της εταιρείας Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  για  να  δοθούν  οδηγίες  από  την  ΕΤΑΙΡΕΙΑ  για  τον  τρόπο  επιστροφής  του  προϊόντος.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας για το ποσό που αντιστοιχεί στο προς επιστροφή προϊόν, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων με τρόπο πληρωμής αντικαταβολή, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης.
Στην περίπτωση χρησιμοποίησης του προϊόντος ή αλλοίωσης της αρχικής τους συσκευασίας, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή.

Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος κατεστραμμένου ή ελλιπούς υπαιτιότητα του πελάτη, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή.

Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα (3) τριών ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.


Επιστροφές Προϊόντων με Χρέωση του Πελάτη

Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το www.glutenfreeonline.gr στο τηλέφωνο 2310463037. Σε περίπτωση που δεν απαντήσουμε στο email της εταιρείας Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  για  να  δοθούν  οδηγίες  από  την  ΕΤΑΙΡΕΙΑ  για  τον  τρόπο  επιστροφής  του  προϊόντος.

Επιστροφή προϊόντων με χρέωση του πελάτη μπορεί να πραγματοποιηθεί στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο πελάτης για οποιονδήποτε λόγο, εκτός των παραπάνω, άλλαξε γνώμη και/ή δεν επιθυμεί πλέον την αγορά του προϊόντος, εφόσον δεν έχει εκπνεύσει η κατωτέρω αναφερομένη προθεσμία υπαναχώρησης με αποστολή αυτών. Στην περίπτωση αυτή επιστρέφεται μόνο το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων και με τα έξοδα αποστολής επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης. Και στις δύο ως άνω αναφερόμενες περιπτώσεις, θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση μαζί με αντίγραφο του πρωτότυπου εγγράφου το οποίο συνόδευε το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας για το ποσό που αντιστοιχεί στο προς επιστροφή προϊόν, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων με τρόπο πληρωμής αντικαταβολή, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης.

Υπαναχώρηση

 Ο αγοραστής δικαιούται να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε τρεις (3 ) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης και παραλαβής των πωληθέντων προϊόντων, επιστρέφοντας το αγαθό σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και το κόστος επιστροφής του είδους.